Dejvid Bekam: Pokazao telo u novoj reklami

3014_spread_12

Superboul, finale “NFL” lige, najpopularnije je takmičenje na severnom delu američkog kontinenta. Upravo iz tog razloga oduvek je bio idealna prilika da vodeće svetske kompanije premijerno predstave nove proizvode, iako za to zadovoljstvo koje traje svega nekoliko sekundi moraju da izdvoje milione dolara. To je dan kada su sve oči uprte u mišićave kvoterbekove i primače opremljene kacigama i ogromnim štitnicima. Ove godine pažnju sa ragbista uspeo je da na nekoliko trenutaka skrene šampion ne američkog, već onog drugog fudbala, koji ima mnogo više poklonika u svim krajevima sveta. Naime, tokom pauze na finalnoj utakmici između Sijetla i Denvera niko nije trepnuo jer se zavrtela reklama nove kolekcije donjeg veša brenda “H & M”, čija je zvezda niko drugi do Dejvid Bekam. Slavni Britanac snimio je dve verzije spota, a obožavaocima je prepustio da se opredele za onu koja im se više sviđa. Bila je to prilika da jedan od najboljih fudbalera svih vremena još jednom pokaže svoje tetovaže, kojih ima više od trideset, uključujući veliku sliku Isusa na grudima i krst. Na kraju spota on ostaje bez odeće, ali, na veliku žalost ženskog pola, kadar se u tom trenutku podiže na gornji deo tela, pa je samo devojka koja je učestvovala u snimanju imala priliku da se zaprepasti. Prethodno je Bekam oduševio zemljake kada je otkrio da će se pojaviti u specijalnom izdanju čuvenih “Mućki”, u kome su se Del Boj i Rodni Troter prvi put sreli posle deset godina otkako je serija prestala da se snima.
Dok je njen muž zauzet kratkim izletima u svet ispred kamere, Viktorija Bekam odlučila je da se razgoliti za naslovnu stranu novog broja časopisa “Veniti fer”. Trendseterka kojoj se veruje i ikona stila novog veka otkrila je kako izlazi nakraj sa nestašlucima svoje dece, posebno male Harper koja je Dejvidova mezimica, a objasnila je i zbog čega je šou zvani “Spice girls” zauvek završen.

Piše: Snežana Ilić, Life Content

Više o temama: